מי לא מכיר את האפליקציה הסינית שכבשה את ליבם של הילדים והנוער בכל העולם.

ואגלה לכם סוד,מעולם לא היה קל יותר לשמח את הילדים עם יום הולדת טיק טוק מושלם.

הצבעים השולטים בטיק טוק הינם שחור,ורוד וטורקיז עליהם נבנה את כל הצבעוניות של היום הולדת.

 נתחיל בבלונים,אין יום הולדת בלי בלונים לא ?! כמובן שנבחר בבלונים מטאליים בצבעים של שחור,ורוד פוקסיה וטורקיז,כמו כן הבאנו לכם בלוני טיק טוק מדליקים במיוחד עם הלוגו המפורסם של טיקטוק.

כמו כן בשביל להשלים את האוירה ייצרנו עבורכם רקע קיר מבד בגודל 120* 80 ס"מ אותו תולים על הקיר בעזרת סלוטייפ,

מומלץ מאחורי שולחן יום ההולדת.

לאחר המון תגובות מלקוחות שרכשו מאיתנו מוצר זה קיבלנו מהם את הרעיון הגאוני שבסיום המסיבה הילדים הצטלמו ומאחוריהם הרקע המרהיב.  

לגבי השולחן-נשים מפה מטאלית בשחור או בורוד וחצאית שולחן פאנזים מטאלית להשלמת האוירה.מומלץ לרכוש מפה שחורה וחצאית ורודה מטאלית ,זה יוצא מקסים. צלחות וכוסות בצבעים טורקיז או ורוד ישלימו את האוירה.

הגענו לעוגה,כי אין אין אין חגיגה,בלי בלי בלי בלי עוגה... יש את האפשרות הפשוטה ביותר והיא להכין עוגת שוקולד פשוטה ואם בעוגת שוקולד עיסקינן מצרפת לכם מתכון לעוגת שוקולד טעימה ועסיסית עם מתכון מנצח שמככב בכל יום הולדת אצלי ואצל הסובבים,לצפייה במתכון לחצו כאן  ועליה להניח תמונה אכילה או אלמנטים מוכנים מבצק סוכר,אל דאגה יש לנו את המיקרופונים בכל הצבעים גם לימי הולדת טיק טוק לבנים וגם לבנות

יש גם את האפשרות של קישוט העוגה בעזרת שקף טרנספר,עליו מזלפים צימקאו חם ממתינים 10 דקות ושמורידים,ההדפס עבר לשוקולד וכמובן אפשרות להכנת קאפקייס אישיים עם הלוגו ושם הילד או הילדה.

כמובן שיש לנו גם מדבקות מיתוג של טיקטוק עליהם ניתן לכתוב את שם הילד/ה ועוד הפתעות לצפייה במוצרי טיקטוק לחצו כאן.

נשמח לעמוד לרשותכם עם כל שאלה ובקשה באהבה צוות סוויטי