יום הולדת בנושא כדורגל לאלופים שבחבורה :)

חובבי כדורגל? למה לא לעשות מזה יום הולדת שלם? הצבעוניות כמובן תלויה בקבוצה שאתם אוהדים אבל נשמח לתת לכם רעיונות כלליים שיתאימו לנושא!

את השולחן ניתן לעצב כמגרש כדורגל, כל שתצטרכו הוא שטיח ירוק או דשא מלאכותי
ושער משחק קטן שיכניס לאווירה!

למבחר מוצרי כדורגל מהקולקציה המרהיבה שלנו לחצו כאן

והנה רעיון מדליק ליצירת שרשרת קישוט בצורת כדורי רגל העשויה מצלחות חד פעמיות!

וניתן להעשיר באמצעות בלונים,כמובן שלכל קבוצת כדורגל יש את הצבעים שלה...

מבחינת כיבוד, תוכלו להכין כמובן קאפקייקס מעוצבים בקרם בצבע הקבוצה האהובה ולקשט מעל בכדורגל מבצק סוכר או אפילו למצוא אצלנו קיסמי קישוט בצורת כדורגל או שחקנים.

 והנה מיתוגים מדליקים לבקבוקי מים, הוסיפו משרוקית, או תוויות עם ציורים מתאימים וגם הם משתתפים בחגיגה.ניתן להדפיס אצלנו כל מדבקה שרק תבקשו

רעיון מקסים הוא להשתמש בעוגיות אוריאו רגילות או מצופות שוקולד לבן/רויאל אייסינג, הן בדיוק מתאימות למראה של כדורגל, וגם כדורי שוקולד או קייקפופס יתאימו מאוד

 

הפעלות יום הולדת בנושא כדורגל  הן דיי ברורות מאליהן וצפויות אבל פרט למשחק כדורגל קבוצתי ניתן גם לשחק כדורגל אצבעות כולל הכנת הדמויות והמגרש.  ואולי הילדים יהנו ממשחק כדורגל בו נושפים כדורי צמר גפן עם קשית לאורך המגרש.
מזכרת יפה מאירוע תהיה לצלם את המשתתפים בתוך מסגרת כדורי רגל, גם אותה ניתן ליצור לבד מצלחות חד פעמיות.

 

ולגבי עוגות יום הולדת תוכלו לבחור בצורת מגרש שלם,הכי פשוט הוא להזמין מאיתנו תמונה אכילה בצורת מגרש כדורגל או כל שחקן או הקבוצה שהילדים אוהבים ועליהם נוסיף כל ברכה שתבקשו כמו "אלון האלוף בן 8 - מזל טוב" למבחר ענק של תמונות אכילות בנושא ספורט לחצו כאן.או להתמקד רק בכדור, משתפים בכמה רעיונות נחמדים כמו מגרש שעשוי מבצק סוכר עליו ציורי הקוים ברויאל אייסינג לבן והשחקים הם דובוני גומי, או עוגה במרכזה כדור שסביבו מראה דשא שעושים בעזרת צנטר מתאים וקצפת עם מעט צבע מאכל ירוק, וכמובן אחת העוגות הכי מוכרות מהילדות, מגרש כדורגל שבתפקיד הדשא פתיתי קוקוס צבוע, אז להכנות , היכון הכן גולללללללללללללללללללל!