יש לכם בבית קוסם או קוסמת צעירים? מה דעתכם לערוך להם יום הולדת בסימן קסמים? זה יכול להיות כייף גדול עבורם ולא פחות חשוב לסקרן את החברים שלהם ולייצר חוויה מיוחדת ומעניינת! מוכנים?

כרגיל ניצור את האוירה המתאימה לאירוע. רצוי לבחור בצבעים דרמטיים כמו שחור ואדום ולשלב אלמנטים כסופים או מוזהבים.

רעיון קל לביצוע הוא שרשראות דגלונים מקלפים אמיתיים שכיום זמינים וזולים מאוד לרכישה. פשו מחוררים עם מחורר את הקצוות ומשחילים על סרט. ניתן גם ליצור בעבודת יד קלילה מוביילים פשוטים של עיגולים כוכבים וכמה כובעי צילינדר. קישוט קליל ומרשים מאוד.

 

עבור השולחן רצוי לבחור מפה אדומה או שחורה למראה דרמטי,
ניתן גם לייצר ממפת "אל-בד" חד פעמית מראה של "וילון" עבור הקיר.
הכיבוד יכול להיות מאוד מגוון:
משרביט קסמים עשוי מענבים משופדים, עוגיות במראה קלפים (הכי קל מביסקוויטים ורויאל אייסינג) סנדוויצ'ים שנחתכו ככוכבים באמצעות קורצן מיוחד

ולא לשכוח את הארנב שיוצא מכובעו של כל קוסם – אפשר להכין ארנבונים מביצים קשות ואפילו חובבי האפיה יוכלו ליצור לחמניות עם אוזניים, ואל תשכחו כי כל בקבוק משקה אישי, יוכל להפוך במיתוג מהיר ל"שיקוי פלא"

 

גם בכלי האוכל נשמור על שפה צבעונית זהה של שחור ואדום אם בכל זאת תרצו להכניס צבעים נוספים יש לנו פתרון מעולה – כלים חד פעמיים מערכת הקסמים שלנו עם צלחות כוסות מפיות מקסימות והכל ממותג בנושא.למגוון המוצרים שלנו בנושא לחצו כאן

בהנחה שאתם לא משתמשים בשירותי מפעיל -קוסם, ומחפשים פעילויות מקוריות משל עצמכם, תדעו כי הפעלות לילדים

 ביום הולדת קסמים יכולות להיות מרתקות. אם אתם רוצים לסקרן את הילדים במיוחד, חפשו הפעלות מדעיות פשוטות שישאירו אותם פעורי פה – את ניסוי הביצה והבקבוק אתם מכירים?
https://www.youtube.com/watch?v=1bPfFHkn2sI

 

ואם אתם רוצים להפעיל אותם ביצירה תוכלו להכין איתם ערכת קוסם "אמיתית" – כובע צילינדר או כובע חרוט מבריסטול שחור, (אפשר גם לקנות כובעים מוכנים מפלסטיק ולקשט בסרטים )
 מקל קסמים וגלימה ממפת אל בד שחורה – ולא לשכוח להדביק מליון כוכבים (מדבקות בצורת כוכב יהיו אידאליות)

ואיך נכין עוגה קסומה אמיתית לקוסמים הצעירים שלנו? אין צורך באבקת קסמים רק בקצת דמיון והשראה, משתפים אתכם במספר רעיונות מדליקים ושיהיה לכם אברקדברה!!!

 

מתכננים מסיבת יום הולדת? אי פעם קיוויתם שתוכלו לנופף בשרביט קסמים ושכל פרטי המסיבה יהיו מוכנים וערוכים? פוף! בדיוק ככה, ההזמנות לאורחים ישלחו, השולחן יהיה ערוך, והקישוטים יהיו תלויים ומוכנים, והכל מתאים לנושא המסיבה- קסמים. אירוח הוא לא כזה פשוט, הנה מספר טריקים פשוטים ובלתי נשכחים.

כרטיסי ההזמנה

השחקן המנצח של כל פרט הקשור למסיבת קסמים הוא הארנב (סליחה, ילדת יום הולדת!). תחסכו מעצמכם את החיפוש של כרטיסי הזמנה קנויים ותנו לילדים להכין את ההזמנות בעצמם. (ראו את המדריך המצורף בסוף ליצירת כרטיס הזמנה קסום)

קבלת האורחים

בשביל לקבל את פני האורחים באווירה טובה וקסומה- אין צורך בהמון אביזרים. תוכלו לקבל את האורחים עם כובע קסמים על הראש ומטה קסמים. בנוסף, מעולה שגם תהיה לכם בידיים אבקת קסמים נוצצת, תסמכו עלינו, זה שווה את הניקיון הנוסף.

המשחקים

במשחקים, שימו דגש על חיפוש משחק שלא יוצר מהומה ושלא מלכלך יותר מדי. נסו את משחק שקי השעועית החדש והמשופר! (שאפילו מותאם לשימוש בתוך הבית). רמז: הוא קשור לארנב. ראו את הוראות המשחק המצורפות בסוף.

הבידור                  

שוכרים איש בידור? טעות של מתחילים. אתם עלולים להיות מופתעים מכמות הקוסמים הצעירים שכבר מופיעים ברשימת האורחים שלכם! לילדים המוכשרים שיגיעו למסיבה יש כישרון בלהחביא- ולמצוא, את כל אותם כדורים שהולכים ונעלמים.

מדריך- הכנת כרטיסי הזמנה

עכשיו אתם רואים את זה, ועכשיו לא. תנו לילדים ליצור בעצמם כרטיס פשוט להרכבה.

חומרים: חבילת דפי נייר בצבעים לבן, אדום וכחול. מעטפות אדומות, מרקרים, מספריים וסרט הדבקה אדום נוצץ.

  1. תסמנו צורת ארנב על הנייר הלבן ותחתכו לפי הסימון. תכתבו על הארנב את פרטי המסיבה ותנו לילדים לצבוע את האוזניים, האף והפה.
  2. תחתכו צורה של כובע קסמים מהנייר השחור, ותדביקו לארנב.
  3. תוסיפו את סרט ההדבקה האדום לכובע (כמו שרואים בתמונה).

מדריך- סידור שולחן המסיבה

שולחן מקושט באופן מושלם מבוסס על פשטות ופלטת צבעים בוהקת. לאחר שבחרתם את הצבעים שלכם (טורקיז ואדום- דובדבן), תשליכו על השולחן את כל אביזרי הקישוט (כוכבים! קונפטי! מטבעות!).

 

מדריך- משחק השלכת הארנב

מדובר במשחק כל כך פשוט שישמור שהילדים (וגם אלו שילדים בלב) יישארו מבודרים לשעות.

מה אתם צריכים: ארנב מיני ממולא (כדאי שיהיו לכם לפחות 8-10 בובות ארנבים שכאלו כיוון שהיצורים האלו לפתע נעלמים), כובע קסמים וסרט הדבקה.

  1. תדביקו חתיכת דבק על הרצפה בשביל שהילדים יוכלו לדעת איפה הם צריכים לעמוד.
  2. תמקמו את הכובע 1.8-2.5 מטר אורך מפס הדבק.
  3. תנו לילדים בתורות לנסות לזרוק את הארנב לתוך הכובע. לכל ילד יש 3 ניסיונות בכל תור.

מדריך- לשמור על הילדים מבודרים

מהכרטיס המיוחד ועד למשחק הקסום, יש שפע של טריקים שנועדו לשמור על כך שלא יהיה רגע משעמם גם מעבר לשעת הסיום של המסיבה. (אולי כדאי לכם לרענן את ה"אברה- קדברה" שלכם וללמוד מילות הקסם נוספות לפני שהאורחים מגיעים). הטריקים והמשחקים הקצרצרים ישמרו שהילדים לא יתפזרו ושתהיה להם תעסוקה מהרגע שהם מגיעים ועד הרגע בו הם הולכים הביתה.

 הרעיונות נלקחו מ - /www.etsy.com   babble.com  youngcraze.com  catchmyparty.com   cakecentral.com  blog.hwtm.com