ראשית כל בחירת הצבעים נתונה להחלטתכם, כל צבע יתקבל בברכה.

על מנת לתת את הרקע הצבעוני שבחרתם הכי פשוט להשתמש בדגלונים אותם הכי קל ליצור אותם מניירות צבעוניים שנגזור למשולשים ונשחיל על סרט. את המשולשים ניתן להעשיר בציורים, אותיות ומדבקות.
בתמונה זו חגגה אמא יום הולדת שנה לתאומים שלה, היא בחרה בצבעוניות הורודה ירוקה וכך גם קישטה את השולחן. ניתן לראות כי גם בכיבוד היתה התייחסות לבחירה הצבעונית, דרך הפרחים, עוגיות המאקרונס, קאפקייקס עם תוספות ועוגת יום ההולדת. 

 

את כלי האוכל החד פעמיים ניתן להתאים לצבעי השולחן או לבחור בערכת הינשופים המוכנה שלנו שתכניס הרבה צבעוניות לשולחן האוכל שלכם, שתי האפשרויות לפניכם,למבחר כלי הגשה מקסים לחצו כאן

ואם חסר לכם עוד משהו בעין אתם תמיד יכולים להוסיף שרשרת בלונים בצבעים הנבחרים עם או בלי אלמנטים של ינשופיים

 

ועכשיו לאוכל...

כל מזון שתבחרו להכין תוכלו להתאים לכל נושא אירוע ע"י הכנת קיסמים צבעוניים עם דמויות, במקרה זה ננעצו קיסמים צבעוניים על גבי כריכים מגוונים, מה שחיבר את הכיבוד לצבעוניות הרצויה

הוכנו קאפקייקס במנג'טים בגווני ירוק וורוד שקושטו בקצפת צבעונית ובדמויות ינשופים מבצק סוכר.

ומה דעתכם ליצור ינשוף צבעוני מירקות או פירות? ואפילו מקרקרים וגבינות...

מסודרים בנושא הכיבוד? אפשר לעבור להפעלת הילדים.

לא תאמינו מה ניתן ליצור מגלילי נייר טואלט שאספתם מבעוד מועד? בקלילות הם הופכים לינשופים מתוקים כשגוזרים את חלקו העליון של הגליל ליצירת האוזניים. ניתן להכין מראש גם את הצורות המרכיבות כנפיים מקורים ועיניים (ניתן גם להדביק עיניים זזות). כמה שיותר צבעוני הרי זה משובח.
עוד ינשופים מדליקים במיוחד תוכלו ליצור מאצטרובלים ולקשט אותם בחתיכות בד לבד.

גם עבודה בחימר או בדאס (חימר בייבוש מהיר) יכולה לתת תוצאות מרהיבות- הכל תלוי בגיל הילדים החוגגים.

ולא נוותר על רעיונות מדליקים לעוגה ינשופית- כל אחד בהתאם ליכולותיו וכשרונו.